Często zadawane pytania i odpowiedzi
Wszystkie pytania są dobre, są tylko złe odpowiedzi.
Niektóre pytania lubią się powtarzać. Właśnie na te często powtarzające się pytania znajdziesz na tej stronie odpowiedzi.
Jeśli brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się znami:
Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie można składać na stronie internetowej sklepu, na której właśnie jesteś.
Wybierz warzywa i owoce na które masz smak i dodaj wybraną ilość do Paczki (nasza wersja koszyka). Po skompletowaniu listy zakupów, podaj adres dostawy oraz wybierz dzień, w którym mamy dostarczyć Twoje zakupy.
Jaki jest obszar dostaw?
Strefa dostaw naszych Paczkowozów obejmuje obszar miasta Kraków oraz wszystkie kody pocztowe zaczynające się od liczb 30 i 31. Wszystkie dostawy realizujemy własnym transportem w trosce o najwyższą jakość dostarczanych produktów.
Jaki jest koszt dostaw?
Dostawa jest darmowa dla zamówień powyżej 129zł.
Koszt dostawy zamówień o wartości poniżej tej kwoty wynosi 14zł.
Jakie metody płatności są obsługiwane w sklepie?
Dostawcą systemu płatności dla naszego skelpu jest firma Przelewy24. Akceptujemy płatności: Blikiem, Przelewy online, Apply Pay, Google Pay, Płatności kartą i Przelewy tradycyjne.
Czy mogę edytować zamówienie, jeśli je już złożyłem?
Tak, to możliwe. Prosszę skontaktuj się z naszym działem obsługi zamówień mailow (biuro@szczere.pl) lub telefoniczny odpowiednio wcześniej przed dniem dostawy.
Co się stanie z zamówieniem, jeśli nie zostanie opłacone?
Przystępujemy do realizacji zamówienia po otrzymaniu potwierdzenia płatności. W przypadku nieopłaconego zamówienia będziemy kontaktować się z Tobą aby pomóc. W przypadku braku odpowiedzi zamówienie zostanie anulowane.
Czy mogę zrezygnować z zamówienia?
W celu rezygnacji z zamówienia prosimy o wiadomość mailową na adres biuro@szczere.pl zawierając w tytule wiadomości numer zamówienia.
W jaki sposób mogę się skontaktować?
Kontakt z sklepem internetowym szczere.pl jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach między 9:00 a 17:00 za pomocą adres mailowego biuro@szczere.pl lub telefonicznie: +48 574 901 570.